Saturday, August 28, 2010

I HATE YOU EVEN MORE NOW

awak memang xpenah memahami saya !
awak memang sengaja menyakitkan hati saya !
awak useless ! awak jahat ! awak ego !

i did a lot of thing to make you happy sayang .
i did although it is quite extraodinary for me .
i know that i'm not good enuf to be with you sayang.
but i've showned my best just for you.

belog ni aku buat khas untuk awak.
i made this belog untuk awak.
i want to show you how much i love you.
and this is what i get.

i've told you what i like.
i've told you what i hate.
mungkin bagi awak ni biasa.
and maybe on behalf of you benda ni xpenting.
tapi sejujurnya sayang . ini penting !!!

u keep saying ' i love you'
u keep saying ' i miss you'
is this what u meant sayang ?

saya dah serahkan everything for you.
saya dah usahakan segalanya untuk mempuaskan awak sayang.
saya sanggup ulang alik.
kesini kesana.
saya sanggup lakukan apa sahaja for you sayang.

Ya Allah,
this is too much for me .
saya cintakan dia sepenuh hati .
but maybe ni lah kesannya pabila cinta terhadap manusia melebihi cinta kepadaMu Ya Allah.
saya sedih.
saya kecewa.
jiwa saya kosong.
jiwa saya buntu.
and i'm totally lost Ya Allah.

sayangku,
saya cuba nak berbaik.
i tried to give you 2nd chance to normalize back perhubungan kita.
tapi awak membuktikan u dont even need me in your life.
awak dah buang saya jauh2.
lagi menyedihkan pabila awak makin seronok memusnahkan hati saya.
kenapa awak begitu jahat sayang?

pengorbanan saya terhadap awak setakat ni sia-sia.
masih xmampu mempertahankan hubungan kita.
awak lebih selesa dengan cara awak.
cara yang amat memedihkan my heart .

sayang,
kalau ni yang awak impikan.
tahniah .
awak berjaya.
tq for everything.
go ahead with your life.
campaklah saya sejauh yang mungkin.
buanglah saya sejauh yang mungkin.
maybe dis is the best for you.
maybe dis is the best for me.
thanks a lot sayang.

I LOVE YOU

1 comment:

  1. "saya dah serahkan everything for you"
    aiyak . what that suppose to mean ?
    yes maybe because you love someone to much and not Allah . remember this , if you want to remember someone or miss someone , remember Allah first , Rasulullah second , your family , and her . si dia awak .

    ReplyDelete