Tuesday, August 24, 2010

the best memory ever :)

bismillah.
alhamdulillah sgt2.
syukur kehadrat ilahi. hik2

Ya Allah ,
terima kasih menghidupkn kembali kehidupan hmbamu ini yg kian pudar . he2
best gila hari ni.
mula2 mmg bengang.tp sooner after that.chewah speaking lorh. haha
mmg best ar. aku bersama kak farehan serta adi g berbuka kt luar.
mula2 ingtkn si adi tu dh xnk kwn ngn aku.
tp alhmdulillah aku yg slh sgka. dia pon sbrnya rindu kt aku . hik2
kami semua dah complete. dh mcm dulu . jln2 rmai2. :)))




pastu an otw nk g bandar sider(yakni bndr sebelah uitm aku), aku terserempak ngn dak2 kls b.
waktu tu aku ,adi ngn kak farehan ade kt kedai photostat. hehe
wey2 . pastu an kami tawaf la 1 bazar kt sidec.agk2 da penat kami ambik keputusan mkn kt kedai blakang tu je. ttiba terserempak ag dak2 kelas b . jodoh kot . miahahahha
sumpah seronok. dorang mkn kedai lain. kami kedai lain. tp mmg dekat la .anjoi kentut pon bawu.wakakaka.





pastu bila dah azan. dah kenyang mamam. bdn pon da penat. aku,adi ngn kak farehan pon nk balik da. lagi terkejut. adoyai. jumpa ag 32 org dak2 kelas b. ayooyoyooo. hik2
jln punya jln. tiba2 dak2 kelas b terjerit2 panggil nama aku. harissss ! harissssssssss!
aku pon malu2 kucing la . ape pulak ni . popularnye aku . he2.
tgk2 nak suh aku ambik gamba. gampang butui ! haha.
tp xpela. sbb aku dah lama idamkan kenangan mcm ni . :)
sian kak farehan ngn adik jln berdua je. sorry ye wey , aku xnk g tp dorang jerit2 nama aku .
lps tu dah sampai rhmath. faz tgo aku . kutuk aku la tu . tny aku da stdy mgt blom . tau la ko da bagitau aku soklan ape nk keluar . tq faz tq iza tq tyra.
to sapek ! ko mmg gampang ! sbb letak nama aku jadi ketua kumpulan tok kelas CTU . EEEEEEE! geram butui . huk2

toleh2 kiri si kemey buat videocam pulok . adoyai . dia rakam gamba aku ngn iza. ckp kitorang sweet kapel . eh2 . wey kemey . aku da ade awex la . awex aku lagi cun . ag comei . i love her only lar . ^__^

best an hari ni . mcm2 nak tulis nie . mcm2 idea ade. tp khamis ni ade test mgt . so nk stdy la dulu . tatatattatata :)

No comments:

Post a Comment