Sunday, August 15, 2010

betul ke cinta itu buta ?



org slalu ckp cinta itu buta . betul ke ? tepuk dada tanya hati :)
mcm aku . aku percaya yg cinta itu suci . cinta dtg tnp kita undang . dan pada masa yg sama .
cinta pergi tnp kita minta . nak ckp yg cinta itu buta . ntahla . ape yg boleh aku ckp kt sini .
carilah pasangan sepertimana anda akan hidup dgn si dia hingga ke akhir hayat .
bukan mencari pasangan untuk suke2 . untuk mengisi masa remaja . its useless!
I HATE IT dgn org yg suke bermain dgn cinta ! cinta adalah anugerah . anugerah Ilahi . knp nak main2 ? perlu ke ? kalau bnyk awex dpt adiah? dpt ingat ?




xberniat nak menyebelahi mane2 pihak . baik wanita mahupon lelaki .
tp dlm kes skrg ni , bnyk laki2 yg suke memainkan perasaan wanita.aku xtahu knp .
tp aku sedih kalau melihat seseorang wanita tu mengalirkan air mata .
rase punah jiwa ni tatkala gugurnya titisan mutiara seorang gadis .

si wanita pon ape kurangnya . suke kapel bnyk2 org . Ya Allah . knp jd mcm ni kwn ?
cukupla dgn seorang . cukupla . jgn la nak mainkan perasaan lelaki pulak. its unfair !
aku ade seorang kawan ni . berjantina seorang wanita . dia mengaku dia ade banyak skandelz.
ahhhh! untuk ape bnyk2 . untuk menjamin mase dpn ? huhu

mcm kes aku . aku btol2 sayang seorang insan ni . kami dh lame berkenalan . dh hampir 5 bln.
pada mulanya aku hny menganggap yg si dia ni hnylah sekadar kawan .
ye kami rpt tapi xpernah terlintas untuk menjadi lebih dprd seorang kwn.
namun Allah Maha Esa . Dia tahu ape yg terbaik untuk aku .
memendekkan cerita , kami menjalinkan hubungan sebagai pasgn secara rasmi pada 29.4.10.
alhamdulillah . pejam celik pejam celik dah lame kami bersama .
Aku bersyukur sgt2 krn dia ni seorang yg sgt cute . sweet . mcm gula :)
dia selalu buat aku gembira . aku rase bertuah kerana dpt memiliki dia .
InsyaAllah kalau diizinkan Illahi , akan ku sunting dikau hingga ke jinjang pelamin sayangku .
awak , awak ! I LOVE YOU ^_^



tgk dorang ni . mcm xsesuai an . tp dorang berjaya jugak ke jinjang pelamin
aku nak kita pon mcm ni .
LOVE IS ALWAYS BLIND
awak hampi2 tinggalkan saya :(
wa

2 comments:

  1. kalo kite bleh trima org tu seadanya n ikhlas insyaAllah dpermudahkan olehNya,,bdoalah..insyaAllah bkekalan

    ReplyDelete
  2. xsemudah yang kita sangka . tp insyaAllah . aleh believe in faith . kalau ada jodoh ada la kan . :)

    ReplyDelete