Sunday, February 21, 2010

shopping !

baru pulang menghabiskan duit . ha ..ptg nie aku dh nak blik campus . so td aku g beli brg ckit . aku g la dgn seseorang nieyh . jeng3 . haha . X bkn nme sbnr . jln pny jln . shopping pny shopping . bila nak balik . dtg la sorang mamat ni . siap tarik aku lg tu . huhu . aku pon follow jela . tgk2 dia nak suh aku try bnde ape tah . yg pasti untuk muke . wth =.= mentang2 la muke aku cmnie . aku dia plih .,xpe2.dgn slamba dia pgg muke aku . euuuu ! lau pompuan xpela jugak . hahaha . ktuk muke aku la . ckp truk la . berminyat la . gelap la . adeh ! pas dkt sejam kt tmpt tu . abes gak demo dia tuh . pastu pegang tgn aku pkse2 bli product dia . xnk aku . sbb ape ? sbb aku pon bru je bli pencuci muke td . huhu . malu woo . dpn membe ehem2 aku tu dia ktuk muke aku . jatuh la maruah . dengan selamba . aku ckp . ' maaf la cik sy ada hal la ' -aku berambos trus-

No comments:

Post a Comment