Sunday, February 7, 2010

aku dah jatuh cinta ? ngee :)

dh pkol 9 . ptg nie aku dh nak cau . nak kne balik kolej . xsbr . trharu . semua ada . haha XD actually aku xnk balik rmh pon . tp next week aku bnyk quiz . so . kne la blik . knonnya nak stdy tnp gguan la nieyh . cam gampang ! wakaka . ha . erm malu nak ckp . ada sorang bdk nie . dak kls aku . cntik . comey .lmah lmbut . aku suka dia . ntah knp . suka sgt . tp 2 la . dia pndai . aku ? haha . ok la kot . except 4 kls far . lau boley aku nak lg rpt ngn dia . heppi sbb dlu stiap mlm aku stdy ngn 4/5 org je . tp skrg nie dh brtmbh . dia pon dh join . aku kne stdy btl2 . nak bg dia kgum . alhmdulillah aku subject lain ok . FAR je cm bangang ! huhu . xpe2 . insyaAllah ada mse lg . aku syg dia tp xbrni nk ckp . biarla bnde nie go through the flow slowly . da jdoh ade la . buat mse skrg ni . aku nak pass exams with flying colours first . nak dpt dekan . then tnjuk kt dia . amin

No comments:

Post a Comment