Saturday, February 20, 2010

RINDU DIA

assalamualaikum wbt.

tepat pkol 1.12 pm aku mula meng'akses' internet . hari ni hari last aku kt rmh . esk dah nak kena balik campus . erm . perasaan bercampur baur . aku berbelah bagi . semua ada . klau nak diikutkan hati . benda ni dah mcm sambal belacan . xpon budu . xpon apa2 jela . pagi td dlm pkol 8 lbey . aku dapat mesej daripada bekas gf aku . sbenarnya aku xsuke gune pktaan bekas . nmpk truk . tp dah xda jdoh . aku terima . Allah penentu segala . Aku redha . Erm . Dalam msg tu . Dia rase trkilan . Kecewa . Sbb xsempat nak jmpe dgn aku . Dia sedih . Walaupon cuti pnjang . Tetap kitorang xda masa nak bejumpa . Nak ckp xda masa . Memang xlogic . Sebenarnya aku bkn xnk nak jumpa dia . Aku ada sbb . Aku nak dia lupakn aku . Maybe cara ni agak teruk . Aku yakin bnde ni menyakitkan . Tp aku nak dia lupakn aku dan mulakn hidup baru . Aku sayang dia walaupon dh xda ape ikatan .Aku nak dia berjaya .Dapat laki yg jauh lebih baik . Aku akan sentiasa mendoakan kejayaan dia . Selamanya . Amin~




-Shila Nabila Bt Mohamad-



-hadiah daripada gadis bernama shila kpd aku-
p/s:teddy awak saya jage mcm nyawa saya sndri .

No comments:

Post a Comment