Friday, November 27, 2009

raya haji yang membosankan :(


hari nie raya haji . aku sorang2 . xda rendang . xda ketupat. no lemang . n so on ! bosan . boring . lapar . tp xda bezanya pon dgn yg sblumnya . aku bkn xnk blik kg . tp niat cuti ni nak jmpa kwn2 .
tmbh2 klau aku blik kg . lama kena dok sna. bertolak hari khamis . blik hari ahad . lama tu ! lhpon banyak benda aku nak kena selesaikan sebelum 27 dis nie . huhu
erm ! alhamdulillah . wlaupon sorang2 . tp at the same time aku gmbira . xbnyk tp ckup la . :)
bgon2 aku trus gosok2 mata nieyh . pedih sbb smlm tdo lmbt . kol 4 pg bru tdo . mmg aku on9 tp bkn 24/7 dok dpn laptop . aku dh pk . smntara ada masa nie lebih baik aku ulang kaji ckit . ececec! haha dpt la aku abeskan 2 bab mlm tu . alhmdulillah ! ha . lupa pulak . aku nak ckp yg aku gmbira sbb bila aku check phone bnyk orang wish . trmasuk ayh ngn mak aku . aku simpan lg msej 2 . agak simple tapi bermakna . yela . orang tua mana suka main msej . kn ? ayt agak skema ckit la tp nie la ayh aku . haha

  • assalamualaikum .Selamat Hari Raya Aidil Adha . Makan apa hari ni ? Kalau lapar guna duit yang abah bagi makan dekat luar . Jangan lupa sembahyang raya .
  • semua dekat sini kirim salam . jangan lupa mandi sunat raya haji .






No comments:

Post a Comment