Wednesday, November 25, 2009

Lapar nak mampus!

nak mkn! nak mkn! nk mkn!
ha..bnde nie la yg dok ada kt dlm kpla otak nieyh..aku lapar weyh..sgt3..
nak ckp mlang ntahla..td aku msk nugget..10 biji kowt..bkn pelahab tp nak smpn smpai ptg..klau bleyh nak smpai mlm la..sbb pe?sbb aku mls nak dok kt dpr lma2..bknnya best pon..pns..



IM Flash Smiley

on api..pastu biar pns kuali tuh..ltk la nugget aku tuh..ttiba perut aku nie bwt hal plak..adeh!
skit prut weyh..nie sbb bnyk sgt melantak smbal blcn mlm smlm kowt..bkn slh aku..mak aku bwt..aku mkn la..xmkn smbl blcn??ha..tipu! hng bkn org mlysia la cmtuh..ke blagak je lbey..tgk stiap hri stock blcn pnuh rmh..haha



IM Flash Smiley

spuluh mnit dlm tnds akku pon kluar la ngn sng aty..well! jln macho je..trun tgga bkak tv..perghh! best sioot cter nieyh..lyn la..pe lg an..
sbuk dok tgk tv..bau ape plak nieyh! otak dh mereng..nugget akuuuu..itam! hangit! keras cm batu! g angkt..arap2 bleyh la mkn ckit2..ayt pasrah ! hampeh! 1 pon xslamat..



IM Flash Smiley
mkn smbil mngenang nsib..

No comments:

Post a Comment