Friday, November 12, 2010

EKEKEKE ! HAKHAKHAKHAK ! CAKCAK CAK CAK ?

tah apa la yang aku merepek keperek pagi-pagi buta ni  + . +
semua tunggang langgang macam kisah si tanggang yang derhaka tuh . haishh
memandangkan mata ni xngantok lagi cuma kepala serta isi hotak ni bengok sikit .
baik ak hiburkan hati .
jom tgk pictures ni yooookkk .

oh nooooooo ! jangan pikir pape okeh . dia tu xsengaja tp ak tau yg menghidu tu suke . ak tau sgt ! 


ni lagi dok buat pala pa tah  , muka dh macam laki . eh baru aku pasan ni edit .  nasib baek ko ni laki . tp was2 pasaipa bawah tu xdak papa pon ?flat  ja .  =.=


sumo ka hapa ni ? sumpah aku geli zZz


tatotnyeeeee . makkkkkk

sudahhhh!! sumpah aku serammm . 

BENCI ! BENCI ! BENCI ! padamu ! benci betui aku tgk gamba2 ni . skrg aku dh xbole tido
sapa mau tanggung ? aku jugak kena tanggung sendiri kan . dah agak dah = .=
kalau rase berani sangat g la tgk sendiri . ak xmau kawan ngn hampa dah . jahat ! :P
SELAMAT MALAM SEMUA :)




4 comments:

  1. pagi2 lg ira dh nk tergelak baca blog aleh . tp yg lain tu ira tutup mata . hehe

    ReplyDelete
  2. tula pasal . naseb baik bukan dpn mata kan :D

    ReplyDelete