Thursday, November 18, 2010

THANK YOU MAK CIK PISANG :D

Alhamdulillah
Pejam celik pejam celik
Tengok2 hari ni SI KAKI ALIEN ALEH dah dapat award .
Fuhh ! :)


apa ? hg biaq betui . ak dapat award ? ho ho ?

Memang xsangka .
Betul2 xsangka .
Tujuan utama Aleh berblogging adalah untuk melepaskan segala ape yang ada dalam hati .
Pada masa yang sama nak share segala info tentang duni kini sekarang ni .
Alhamdulillah ada orang yang menghargainya .
Thank you CIK BANANA .
Akan aleh jadikan award pertama ni sebagai pembakar semangat untuk terus  berjaya ( ayat mcm mng ajl la )

ni la award tu . comei kan . bunga2 lagi . betul2 menguji kejantanan :)  






2 comments:

  1. ok ape bunga-bunga, sesuai la tuh ^.^ comel je kan? haha

    ReplyDelete
  2. haha . yela boleh la kot :P
    thank you tau

    ReplyDelete