Wednesday, June 30, 2010

PENGEMBARAAN IPOH-LUMUT



Aku naik bas EKSPRESS KESATUAN la .

Alhamdulillah .
Tepat pukul 8.45 aku dah sampai rumah . Penat ! tu je yg mampu aku uraikan .
Aku bertolak dari Ipoh dalam pukul 6.15 . pada pukul 6.30 tetiba bas buat hal . ahhhh .
10 minit aku ngn penumpang2 yg lain tunggu mcm bodo ! huk2

Ingtkan bas rosak . tgk aku dapat tau yg kawan si pemandu bas merangkap pemandu bas kedua sakit perut . lama sbb phm2 jela . maybe sakit perut kot . mungkin la . xpon buasir . ish2 . huhu
Ha . dalam pukol 7.01 aku dah sampai kat pertengahan perjalanan . SERI ISKANDAR .yep ! aku yakin sebab ak catat semua ni dalam nset . hee !
waktu ni nset ade battery lgi . tu pon nyawa2 ikan dah :(

yg membuatkan aku bengang bila si pak cik tu mula la baik hati . bukan nak kutuk .
tp kami byr tambang . nak balik cepat . dah malam . tkot t mak abh mawa la . huhu
tgk2 pak cik tu buat program BERSAMAMU la pulak . nampak je org . bas dia g stop .
semua penumpang dia ragut . grr ! semua penumpang dia nak ambik . nak duit lebih ke ?

erm ! kalau nak diikutkan hati banyak lagi ni nk luahkan . tp xpela . letih la . baru sampai .
mandi pon belum . eh tp jgn wisau x . aku ni wangi . xcaya tanya buah hati saya . HAHAHA

SAYA SEORANG YANG PEWANGI BUKAN ? :)



Diam xdiam . ha ! dah nak sampai . yepee ! bole makan . hehe . lapo sgt . dlm bas td perut nyanyi
mcm2 lagu . u raise me up la . awan yg terpilu la . bla bla bla!
Sampai kt simpang sitiawan . ade sorang gurl ni . perghh ! cantik gila . kulit licin . putih gebu .
WOW ! WOW ! WOW ! LAZAT . HAHA

Dia tny aku . erm perbualan dia lebih kurang mcm ni la ey . renung-renungkan:-

Gadis cumel : rrr nk tny ckit bole ? [malu2 kucing la dia . suke :) ]
Aku : bole . nak tny ape ? [suara jantan ak dah keluar la .. haha ]
Gadis cumel :lumut jauh lagi ke ? saya first time dtg cni . tkot la
Aku : eh xla . setengah jam lagi sampai la . xlame lg . [hee]
Gadis cumel: oh ! ok jap nak tepon .
Aku : ok .
Gadis cumel: org cni ke ? belajar lgi ? kt mne ? [dia senyum kat aku oooooo]
Aku : asal penang . tp dah dkt 4 thn kt cni [ak malu sebenarnya :) ]
Gadis cumel:saya dtg cni nk jumpa kakak . dia kt lumut.
Aku :[senyum sahaja]

perbualan berhenti jap

sambungan....

Gadis cumel: awak . manjung dah lepas ke ? kakak saya suruh tggu kt manjung
Aku : manjung ? [ senyum kanbing] err . nak smpai dah . saya pon trun manjung . nk
smpai dh . lgi 5 minit je
Gadis cumel: ok . sorri tau susahkan awk.
Aku : xpe .

8.30 - sampai manjung . tatatatata :)

No comments:

Post a Comment