Friday, July 2, 2010

PERLU KE JAUHI AISKRIM?





Ahha !
mesti semua tertanya-tanya kan
kenapa tetiba aku bangkitkan isu ni

sebenarnya pagi td ak sempat makan aiskrim . bila sedap mkn .
abh pulak potong stim .

"makan apa aiskrim pagi-pagi ni abang , nanti sakit"

huh ! aku pon tergamam . ala aku makan bukan bnyk pon .
lagipon aku xminat sgt aiskrim . yg mnt gila tu hah kakak ngn abg aku . sekali ngn adik aku.
baru hari tu aku nak makan setelah sekian lama beli . huhu



bila dipikirkan balik . eh kenapa aiskrim xelok makan ey ?
ha ni la jawapannya . selamat menikmati aiskrim ea lps ni :)

JAUHI AISKRIM?
Tahukah kamu,walaupun aiskrim mengandungi lemak dan kolesterol
Namun ia masih lagi mempunyai manfaat tau .
Antaranya kalsium,magnesium,natrium,kalium,besi,protein dan bnyk2 lagi oow.
Tapi an an , janganlah makan banyak sgt.
Kalau x mmg gemuk la anda . HAHA . pdn muke XD
Kalau dah ketagih sgt si aiskrim uh . mkn jela tp tmbh yg buah2 potong ke .
Bkn setakat sedap . Dpt gak khasiat . kan kan ?



No comments:

Post a Comment