Saturday, March 20, 2010

bdk senget!



ha ! erm ni la kwn baik aku..nme dia Muhammad Nazemie bin Zainudin..dia gila ! sbb 2 aku suke kwn ngn dia . prngai mcm gampang ! bajet comei ! bajet hot ! menyampah gila! aku knai dia ponn drpd membe aku rafi..mule2 tgk ok la..nmpk baik..lme2 dh kwn..nauzzubillah ..Tuhan je yg tahu..mcm bdk2..tp nie la keistimewaan dia..stiap kali aku ngn dia xpnh lgsung ponn aku rase sedih..ade la ckit2 tu..tp stndrt la tu..ade dia mulut aku ni xabes2 nak gelak..mmg best ar ! ko jgn nak bgga ey..aku sj je ckp cmnie nk bg ko eppy..kah2..papeponn aku mmg syukur la de kwn cm dia..slama 19 thn aku kt muka bumi ni..sumpah dia ar yg trbaik aku pnh jmpe .. eceh !nk muntah aku..lg 1 dia ni suke mnum susu ANLENE . nak thu sbb pe ? ha . sbb dia nak lg tggi drpd awek dia..jgn trkejut ..dia ponn ade awex tau wlaupon lau tgk muke cm xde nafsu..hahahaha XD ..grau ey kwn..ko xmara kan? tgggi dia 148 kot..rasanyela..sbb pe? sbb mmg pndek gila..lau jln ngn aku..kpale dia smpai prs bahu je..sedih kan..sbb 2 la dia amat memerlukn susu ANLENE tu..sblom aku lupe..dia ni ade gak mnt jd pramugara..sbb xtggu dia brlatih jln sorang2 kt dlm bilik..eh bkn dlm bilik je..kt luar koridor ponn dy lyn..adeh ! membe spe la niyh..tp xpela..lau tu dia eppy ..ok la kn..abaikn dia..haha..lg 1 ..dia ni mmg nak mapus suke gila tgkp gmbr..yela org nsem..ntahla np..rase lain bile ngn dia..best ! xpena rase boring..walaupon pertumbuhan dia agk trbantut..dnt wrry kwn..ko ttp kwn baik aku ey..haha..ritu ade la gdo ckit2..huhu..ni yg sedih .. tah pape je..asyik2 gdo..eh kami straight ea..jgn pk bkn2..dia ar..slalu ckp bnde tah pape je..xpena jge hati kwn..aku aggp dia membe trbaik aku..klau pon rase xpuas aty ke ape ke xpena nk ckp buruk2 kt dia..ckp kasar lg la..yela..xnk skitkn aty sape2..tp dia..slmber gila..ape yg ade dlm benak aty dia..main lps mcm 2 je..aku bkn jiwang . bkn gak touching..tp bile membe yg kte btl2 anggp besfren buat mcm tu . rase adeh cm bdoh .beria-ria kwn ngn dia..pny la jage aty dia..tp..ermm..-to be continue-

No comments:

Post a Comment